sobota, 29 września 2012

Szlachetne perełki... tiaaaa :D



Witam Was ponownie!:)
W niedzielę wyjeżdżam juz do Częstochowy,  "studiować". Nie zbyt cieszę się z tego faktu, bo te długie wakacje za bardzo mnie rozleniwiły, a poza tym nie chce wyjeżdżać z mojego miasteczka. Nie chce zostawiać wszystkiego. Trochę drastyczna dla mnie będzie ta zmiana  środowiska...   Mam nadzieję że szybko się  ogarnę w tym nowym świecie.

Dekolt bluzki wysadzony jest perełkami, do których nawiązuję w temacie, + perełki z poprzedniego posta w uszach :)



 Dzisiejsze zdjęcia są trochę słabsze, bo był już wieczór na dworze ale liczę na to że się nie zniechęcicie :)











Mam na sobie:
wdzianko- SH +DIY
bluzka- SH
legginsy- SH
buty- Biedronka
torebka - SH
zegarek- zwykły sklep
aaa no tak, jeszcze gumka do włosów- DIY


Gumka z kokardką mojego wykonania:) Zrobiona z welurowego czarnego materiału i 2 miedzianych drucików :D 






4 komentarze:

  1. bluzka jest przesłodka!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    jak zawsze pozdrawiam i zapraszam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kolor bluzki :) kokardka na włosach urocza :) z pewnością będę zaglądać częściej :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatyczne perełki i ciekawy łup - torebka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałam zaproszona do gry bloggerów a teraz zapraszam Ciebie:) Weź udział jeśli tylko masz ochotę:) http://inestimablesilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń